miercuri, 18 ianuarie 2012

Sosetele

Sosetele fac parte din "problema vietii", si am sa va explic si de ce. Dat fiind natura job-ului, ca trebuie sa port "salopeta" (costum) zilnic, toate sosetele din garderoba sunt de culoare inchisa, negru sau bleu marin. Si pentru ca sunt unul caruia ii place sa le schimbe des, si nu intre ele :)) ( stangul in dreptul, dreptul in stangul ), adica dupa o singura purtare, am investit ceva in a achizitiona cateva seturi sosete si pentru a evita spalarea la masina a 2-3 perechi. Problema apare ca toate seturile sunt la fel cu acelasi modele pe ele ( dungi din cusatura etc) , si pentru am 2 cutii de arhiva ( iron mountain - sa nu ma intrebati de unde le-am procurat :P) in fiecare dimineata este o placere sa le rascolesc sa gasesc o pereche, care sa aiba acelasi model, culoare, si cand ma refer la culoare ma refer la faptul ca 2 sosete spalate in acelasi timp, isi pot schimba culoare. Pentru a nu evita situatiile in care sa ajung pe "santier" cu 2 sosete negre, dar de nuante diferite, trebuie sa caut bine, si asta ma dispera.
Probabil ca multi o sa ziceti ca de ce nu port sosete colorate sau altfel , dar la "salopeta" nu prea sunt multe optiuni. Am gasit la un magazin o pereche care are inscriptionat finut o zi din saptamana, amuzant ai zice "ba boule ia sosetele de Luni" :)) , dar ma ajuta sa le identific mai usor. Este adevarat nu am luat decat o pereche ca atat am gasit, ca probabil daca luam 1-2 set-uri logic aveam aceeasi problema. Am mobilizat peronal adiacent pentru a le impacheta si pune cap la cap, insa ... de prisos nu le prea nimereste, si nu cred ca e din cauza varstei ci pur si simplu... din culoare, nuanta, etc.
Ma intreb daca cineva are o solutie la aceasta problema, dar nu de genul sa alerg prin magazine si sa caut 100 de modele, ca nu am rabdarea si nici timpul necesar. Ma intereseaza 5-6 seturi si ... la treaba.
O sa incerc sa vad daca mai gasesc cu zilele saptamanii, sunt amuzante.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu