miercuri, 2 aprilie 2014

Institutiile statului

Acum cateva zile m-am prezentat la ANAF de buna voie si contrans de lege pentru a depune documentatia necesara in vederea fiscalizarii casei de marcat, care trebuia depusa in max 24 de ore de la instalare ca alfel e belea mare. Aici mai am o nedumerire de ce nu vin ele gata fiscalizate in sensul ca vanzatorul casei de marcat trimite prin posta la anaf documente ca ai intrat in posesie se de aici sa se ocupe ei ( nu varu). Pentru ca la mine a fost ramane si va fi mereu o problema a timpului mi-am propus ca la deschiderea programului sa fiu la usa asumandu-mi riscul ca mai sunt si alti somnambuli ca mine in aceasta situatie.Se deschi usile si navalim spre birourile unde fiecare spera sa isi rezolve problema cat mai repede. Intru cu toatr documentele puse in ordine cap la cap cu dosar sina ca ,a noi si asta e o problema, can in cale imi iese un functionar nonsalant cu tigara in gura si cu cafeaua in mana. Se uita la mine lunng ma masoara si ma intreaba? In ce problema contenesc sa il deranjez la ora 9.10 dimineata. Ii explic si uita iar lung si imi zice:  Va rog sa asteptati vin imediat. Tensiunea imi creste.Dupa 10 min se intoarce satisfacut de cafea si tigara si logic ca nu ma pot abtine  si ii replic: Nu credeti ca ar fi fost frumos sa ma invitati si pe mine , poate mai sociaaizam sau pur si simplu poate nici eu nu mi-am baut cafeaua??Nu a mai indraznit sa comenteze vazand ca sung pregatit de scandal :).Lipsa de respect, ignoranta pe banii nostrii. Ma intreb oare cand institutiile statului vor invata sa lucreze cu posta cu posta electonica si mai ales on line. Va doresc nervi de otel























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu