sâmbătă, 7 mai 2016

Ultimul fluier al ignorantei noastre

Am ajuns aseara acasa m-am uitat un pic pe facebook si am vazut mitingul oamenilor in fata Ministerului Sanatatii, am avut un sentiment jalnic, un sentiment de lasitate, un sentiment de regret. De ce eu sunt in pat si oamenii aia in strada, de ce nu suntem cu totii in strada?, de ce nu ne pasa de nimic in care nu suntem implicati? DE CE ? suntem asa miseirupisti? DE CE ne uitam doar in ograda noastra DE CE ?
De cateva zile nutresc un sentiment de lehamite maxima de scarba as putea spune, datorita faptului ca orice ai face si oricat te-ai sacrifica nu este suficient sa ai o viata decenta, si nenorocitii astia o stiu si se folosesc de asta. In fiecare zi impingem mai sus programul de munca, task-urile, ziua de lucru, in fiecare zi ne e tot mai frica sa ne rasculam in potriva unui sistem jalnic, care nu pretuieste valorile, un sistem de rahat in care suntem partas, un sistem pe care nu avem curajul din cauza, ratelor, copiilor, prostiei noastre, sa il schimbam. Este jalnic, suntem patetici cu totii degeaba avem scoli, degeaba suntem educati degeaba.SUNTEM LASI, suntem fricosi, ne vedem doar interesele, dar oare stim care ne sunt interesele ??? NU cu siguranta nu. Cu siguranta cei care am stat in casa aseara, am fost comozi si lasi, si ne-am gandit la ale noastre, ne-am gandit poate ca noi nu avem nevoie de medici, de spitale de sistem sanitar. OARE ?? OARE asa e ??? . Cand vom ajunge acolo, invevitabil se poate intampla ne vom smulge parul din cam pentru nepasarea de aseara. 
Public imi cer scuze, trebuia sa fiu acolo, trebuia sa imi pese, de prezentul si viitorul nostru si al copiilor si parintilor nostrii.
M-am trezit dimineata si am butonat un pic telefonul, am vazut pe cineva care a postat un anunt cu RIP Patrick Ekeng, nu stiam cine este cu ce se ocupa de ce prietena mea il plange si il regreta. La astfel de evenimente stau departe, nu le inteleg si nu le voi intelege niciodata, mai bine zis nu inteleg urarile si condoleantele oferite. 
Am mai cercetat un pic si m-am ingrozit, am vazut ca acest copil era jucator de fotbal, pentru mine nu conteaza unde joaca, culori, traditie kkt-uri dastea, si la 26 ani aseara s-a prabusit pe gazon in timpul unui meci de fotbal, ciudat este ca tot al echipei Dinamo, care in urma cu ceva ani a mai pierdut un fotbalist pe Catalin Haldan aprozimatix in aceleasi circumstante. De atunci s-au schimbat multe, s-au introdus obligativitatea unei ambulante la fiecare meci, echipament, insa nu s-a lucrat la mentalitatea oamenilor la educarea lor etc...
Ca in Romania acum toti sunt sesizati si cauta vinovati, ba ca medicul echipei, ba ca ambulanta, ba ca draci, ba ca laci. Bai incompetentilor,, mai oameni buni nu vinovatii sunt rezolvarea, dragilor educatia si preventia sunt rezolvarea. Credeti ca familia copilului ala este fericita ca medicul de pe ambulanta va avea dosar penal ? se kk pe dosarul ei . Credeti ca mai are alinare? NU va spun.
Mergeam pe strada vazand imaginile si citind cum ca medicul de pe salvare era prin tribuna si spargea semnite si fuma, cum ca soferul se kka, cum sa a ajuns ambulanta in 3 min si trebuia sa ajunga in 10 secunte etc... Este tardiv acum nu schimbam nimik.
Cu greu m-am abtinut din plans mergand pe strada am avut inca o data sentimentul ca suntem niste kkti ca nimeni nu ne baga in seama, ca javrele astea fac tot felul de combinatii sa le fie lor bine sa isi faca vile pe miii de metri patrati si noi tragem ca boii sa le le alimentam furtisagurile. Singura noastra vina este indiferenta, iar indiferenta UCIDE, indiferenta a mai facut cateva victime, si va mai face. 
Eu renunt sa mai fiu finantatorul jegurilor astora, renunt, nu mai vreau sa fac parte din mocirla asta fara viitor, copilul meu merita un viitor mai bun, noi meritam un viitor mai bun.

RIP Patrick Ekeng!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu