joi, 10 februarie 2011

Abonatul X

Nu cred ca am asteptat niciodata mai mult ca acum sa vina luna Mai. Desi este luna forilor si incepe vara nu pot sa spun ca ma dau in vant dupa flori, insa este momentul adevarului.
Pentru ca la un moment dat am fost incantat sa fiu unul din abonatii x, am semnat un contract pe 2 ani cu mariile lor, un contract care contine un abonament destul de mare pentru criza financiare in care ne aflam.
Le-am trimis scrisori i-am tot rugat sa nu mai imi inchida telefonul pentru ca am sa le platesc si ultimul leut, ba mai mult i-am rugat sa mai imi diminueze si mie abonamentele pentru a fii mai usor de suportat ( am 2, am avut 3 dar unul am scapat de el). Nici nu vor sa auda, de rezoliere inainte de termn, de reducere a abonamentului, totul se face cu forta, sau mai popular "la japca". Pentru ca luna asta nu am intarziat decat 4 zile mi-au oprit telefonul si este momentul cand chiar am nevoie de el, si m-am decis ca incepand de maine sa le fac plata, prin ordin de plata cu suma de 1 ron, cred ca o sa fie vro 100 de op-uri , sunt curios daca ma vor suna sa imi multumeasca :)).
In concluzie in Mai cartela si eventual alt furnizor de servicii de telefonie mobila.
Sunt abonatul lor de multi ani, nici nu imi mai aduc aminte, si asta este respectul fata de client. Cel mai bine pe lumea asta este sa nu ai contracte cu furnizorii de servicii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu