sâmbătă, 5 februarie 2011

Nu Suport Televizorul

Fiind week-end fiecare isi doreste sa se relazexe, mai ales dupa o lunga perioada de hibernare datorita frigului mai mult decat patrunzator ( prin zonele noastre -10 C uneori chiar mai bine ).Nici nu vreau sa ma gandesc la cei din Nord cu temperaturi si mai scazute, si pentru ca acum incepe sa se dezghete tot si sunt noroaiele cele mai mari ca de asa este capitala asemanata cu Parisul :)), am zis sa incep acest blog.
L-am intitulat " nu suport" pentru ca mi-as dori ca toata lumea sa spuna aici ce "nu suporta" in viata, si ce solutii putem gasii sa schimbam in bine aceste lucruri.
Azi nu suport televizorul, defapt nu il suport de mult insa in restul timpului sunt ocupat si nu am timp de el. Azi l-am deschis dupa mult mult timp insa .. nu ai ce vedea, decat Bianca lu Bote, x-a lu interlopu nu stiu care, mutu de la fiorentina si transferul lu Moraes la steaua.
Ca atare l-am inchis dupa 5 min, si am decis ca daca vreau sa ma relaxez in pic imi descarc un film dupa net, si il vizualizez, de e criza si .. valutele au crescut asa ca mai subtire cu cinmatograful.
Nu am sa va povestesc filmul ca nu cred ca face subiectul blog-ului, insa ma gandesc sa facem si o sectiune unde sa putem recomanda filme.

Un comentariu:

  1. Am eu o rezolvare la problema asta: nici eu nu suport tv-ul asa ca l-am facut cadou unei familii cu trei copii care inca se mai uita la desene animate si de trei ani nu mai am tv in camera, deci nu mai e nevoie sa suport toate prostiile de pe posturile de televiziune. Este adevarat ca sunt putin in urma cu stirile `de senzatie`, dar in drum spre serviciu sigur comenteaza cineva in ratb ce s-a mai intamplat si aflu vrand-nevrand. Apropo de asta, nu sufar nici ziarele, asa ca nu le cumpar.

    RăspundețiȘtergere