marți, 8 februarie 2011

De prin ziare adunate

Apropo de ziare
Azi rasfoiam cu privirea ziarul unui calator vecin din metrou, pentru ca eu nu cumpar niciodata ziare. De ce ? ,  mi se par o prostie atata timp cat ai posibilitatea sa le citesti "free" on line. Nu mai pun la socoteala ca daca te uiti la un buletin de stiri, poti sa consideri ca ai citi toate ziarele.
Ce nu inteleg este de ce scriu oamenii astia in ziar si mai mult de ce lumea cumpara tot felul de "can- canuri ", despre nu stiu ce persoana.
De mult am tinut sa imi exprim parerea deste vedetele din ziua de azi, si din trecut.
Una dintre aceste vedete este Madalina Manole, o cantareata a copilariei mele unde nu existau atatea senzuale, spatare, regine rnb, etc. Pe langa faptul ca m-am intoxicat cu "furadan" de aceasta mare vedeta , ulterior m-am intoxicat si cu poveste post mortem a aceste idioate ca altfel nu am cum sa ii spun.
In unul din ziarele de azi, scria ceva de genul ca d-nul Manole cere expertiza psihiatrica pentu soca-su sau invers, numai balarii de gen. Ce ma socheaza este de ce oamenii aia isi spala lucrurile in ziare, si mai mult de ce trebuie sa le citim noi.
Nu cred ca sinuciderea D-nei Manole trebuia sa fie ceva public, dupa parerea mea, si nici scandalurile de dupa.
Dar sa il citez pe Badea : "Traim in Romania, si asta ne ocupa tot timplul"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu