joi, 2 iunie 2011

Meseriasii

SI pentru ca ziceam in postarea anterioara ca sunt in concediu m-am apucat de activitati lucrative :)), asa ca am pus gresie , faianta, rigips, mi-am facut un mini solar, si mai am in plan cate ceva sper sa ma ajute timpul pentru ca fiind novice in domeniu pierd cam mult timp pentru fiecare operatiune.
Acum cativa ani am jurat ca nu voi mai chema nici un "meserias" la mine in casa pentru a lucra pentru ca dupa cum se stie multi sunt exagerat de scumpi si multi pe langa ca sunt exagerati de scumpi nici nu se pricep. Dupa un asemenea incident mi-am zis ca desi nu am nici o tangenta cu domeniul, nu pot plati pe cineva care sa faca experimente pe locatia mea.. si ca mai bine fac eu gratis :)) zis si facut. Partea grea a lucrurilor este lipsa de timp. Partea buna si extraordinara este ca nu mai platesc pe nimeni si eu desi sunt mai incet acord mai multa atentie si grija lucrarii.
Am sa va arat intr-o buna zi lucrari facute de mine, si mai ales micul meu solar, ca de mai nou m-am apucat si de agricultura :)))

Un comentariu:

  1. Succes in finalizarea lucrarii si deasemenea succes si cu micul tau solar. Despre meseriasi, nu comentez. Ai perfecta dreptate.

    RăspundețiȘtergere