vineri, 10 iunie 2011

Taranisme- Romanisme

Ieri a fost pentru putinele dati in viata cana am vrut sa beneficiez de ceva graturit si nici macar nu m-am gandit la mine pentru aceast beneficiu. M-am dus la Water Park cel mai mare "fas"acvatic din Romania, pentru ca s-a inaugurat sezonnul 2011 si a fost intrarea libera. Cand nu sunt pomeni ca acum personal intrarea mi se pare scumpa insemnand 30 adult si 15 copil de luni- vineri si 50 adult si 25 ron copil in week-end. De ce mi se pare scump :
1.Pentru ca e la capatul lumii si personal nu m-as duce cu Ratb-ul ceea ce devine costisitor.
2 Pentru ca tarifele sunt foarte mari pentru ligheanele care sunt acolo
3. Pentru ca nu exista un bazin in care poti inota cu adevarat sunt numai ligheane.
4. Pentru ca daca te duci 4 persoane ( adulti ) sunt 200 ron si peentru o zi mi se pare emorm, in conditiile in care topoganele nu m-au curerit, te poti duce o zi la mare de dimineata si intors searea. Si nu cred ca se poate compara.
Pe langa faptul ca era destula lume pentru ca de era moca, si mai mult erau numai pustani ceea ce e de inteles, nu au inteles ca trebuie sa se comporte civilizat cand intra intr-o locatie si daca cineva ii spune ca la ora 11 se deschide inseamna ca atunci se deschide nici la 10 nici la 10 .30 nici la 10.50.
Nu am mai vazut atatea flueraturi si galagie de la meciul Romania-Danemarca 5-2 cred ca ala e ultimul meci la care am fost pe stadion, si atata lipsa de respect.
O bataie de nedescris pe sezlong-uri si umbrele fara a intelege ca sunt suficiente pentru tot strandul pentru capacitate maxima.
Ceea ce mi-a pus "capac" a fost sa vad cum adulti si golani( o alta categorie de adulti ) foloseau cu indarjire un topogan de 2 metrii cu apa pana la genunchi destinat copiilor sub 10 ani, fara a se gandi ca acestia din urma desfasoara o activitate recreativa acolo.
Groaznic jenant mizer, cum se puteau inghesui fara macar sa le pese de copii si mai mult nu inteleg ce mare distractie poti avea sa te urci pe un asemenea topogan.
Dar cum se zice prin popor ca D-zeu nu doarme niciodata, a venit o furtuna si o ploaie torentiala dupa vreo 3 ore de balaceala de i-a "julit" pe majoritatea celor care nu s-au comportat adecvat. :). Noroc ca am avut masina si m-am adapostit inainte de a incepe vijelia.
Deci Romania te iubesc :) iti iubesc generatiile care le cresti si porfesorii care ii platesti gedeaba din banii nostrii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu