luni, 18 iulie 2011

Furtuna si evenimentele

Dupa ce 2 zile am robotit pe aici prin casa de nu mai stiam de mine, am zis si eu ca duminica seara sa ma relaxez un pic la Tv ca incepea meciul de supersupa a romaniei dintre Otelul - Steaua, si ca de ar fi cazul sa vad cum i se mai ineaca rorabia lu Jiji ca, omul chiar nu intelege ca nu se pricepe la fenomen, dar isi da cu parerea.
SI ce sa vezi a inceput o furtuna afara s-a facut cerul negru de zici ca a explodat centrala de la fuchoshima la mine in cartier, si s-a dus pe copca tv pentru ca satelitul nu mai prindea nimik  ( nu sunt pe cablu ca voi :P, ca aci la tara nu a ajuns inca :)) ) si la fel si internetul a cazut. As fi vrut sa continui alergarea sa zic asa dar... era deja tarziu.
Norocul incepatorului sa nu zic prostului ca la inceperea meciului s-au raspandit norii si am putut sa il vizionez. Mai bine nu se raspandeau ca baietii si-au cam luat bataie :))

2 comentarii:

  1. ....si ai recunoscut in cele din urma ca...la tara? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am cum sa zic tara din moment ce este Oras :P ca atare.... nu recunosc nimik :))

    RăspundețiȘtergere