luni, 4 iulie 2011

Raceala

Urasc raceala, dece pentru ca nu sunt obisnuit cu ea.
Azi a fost una din zilele de cosmar pricinuite de asa zisa raceala. M-am trezit dimineata toate bune si  frumoase , insa dupa micul dejun m-a luat cu frisoane, frisoane de care nu am mai avut parte pana acum.Am zis ca daca stau un pic sub patura imi trece ca imi e putin frig. Nu , nu a fost asa a trebuit sa mai pun o bluza si un pantalon si inca o patura si inca una pana am ajuns la frumoasa cota de 6 paturi, si nimik. Colac peste pupaza am vomitat si tot micul dejun, lucru care nu s-a mai intamplat de multi ani.
Aveam o intalnire importanta pe care am ratat-o si sper ca se poate reprograma.
A sunat telefonul azi mai mult ca oricand insa nu am putut raspunde la el, abia am reusit sa scriu cateva sms, sa ma anunt ca nu pot sa ma duc la serviciu si altele. Pentru cei care m-au sunat si nu le-am raspuns imi cer scuze, dar de la ora 11 pana la ora 21 am dormit non stop.Uitandu-ma in urma nici nu stiu cum am scris sms-urile :)).
Acum nu am nici net, am gasit o retea wireless prin oras si m-am logat ilegal :). Ma simt mai bine, sper ca maine sa pot fi in forma sa imi reiau activitatea pentru ca e groaznic sa fii o leguma .

2 comentarii: