sâmbătă, 16 iulie 2011

Urasc lingusitorii si lingusitii

Pe zi ce trece observ in jurul meu tot mai multi pupincuristi lingusitori si asta ma enerveaza ma deprima maxim cand toata lumea de gen cauta sa iasa in fata si sa arata cat de destept si frumos si perfect este si hop mai scapa un pupic.
Imi aduc aminte o faza din tinerete cand lucram la Mc Donald's, da am facut si asta si sunt multe alte lucruri pe care le-am facut in viata asta pana sa devin Economist, dar despre asta intr-o noua postare, un coleg avea o vb:
"nu stii niciodata unde se tremina limba lu X si incepe dosul lu sefu", si avand mai multa inmaginatie si il vedeam pe X, in impostaza. Acum tot incompetentii dupa parerea mea cauta sa faca traba asta ascunzandu-si incompetenta. Si mai nou isi vb cu diminutive cu "te pup" de ti se intoarce stomacul pe dos de atata "balosala".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu