luni, 29 august 2011

RIP MADALINA

Desi initial am crezut ca au trecut ani, ma uit cu stupoare ca nu a trecut decat unul si 6 luni de cand ne-ai parasit si sunt multe lucruri care imi aduc aminte de tine si care imi fac placere, insa ma intristez cand realizez ca nu mai esti printre noi.
Azi cand am deschis Pc-ul o alerta de la Yahoo, imi aducea aminte ca pe 5 Septembrie este ziua ta sau mai bine zis a fost ziua ta de nastere si am ramas blocat nestiind ce sa fac ce sa zic.
Mi-as fi dorit sa pot sa iti urez " la multi ani" dar din pacate D-zeu te-a vrut mai aproape de EL, probabil avea un parc de motociclete impresionant si nu avea cine sa se plimbe cu ele :).
Nu pot, nu stiu ce si cum, nu stiu daca e normal, dar pentru mine sincer a fost un soc.
DUMNEZEU SA TE AIBA IN PAZA MADALINA " MARGARETO" cum ne spuneam noi :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu