marți, 30 august 2011

Hartia Braziliana

O sa incep azi sa va povestesc niste lucruri care pe mine la inceput m-au socat, dar acum ma amuza de nu mai pot si am ajuns la asa un nivel de scarba si lehamite incat nici astea nu ma mai mira.
Am pus ca zi nume Brazilia pentru ca este un sinomim cu numele personajului din povestirile ce vor urma.
Nu de mult timp am parasit marea familie dupa 5 ani mai frumosi mai urati mai cum au fost au trecut si m-am dus la o alta pravalie, nu dau nume, nu facem reclama. Ce sa vezi de pe afara vopsit gardul in interior leopardul, si mama ce leopard.
Stii cum e cand faci o schimbare esti multumit ca ai scapat de tot ce nu iti placea, ca esti mai aproape de casa, ca iei mai multi bani, fiecare cu socotelile lui.
Prima zi nu vb nimeni cu tine, toata lumea e nemultumita ca asa se intampla in romania cand muncesti si tragi la jug ca boul, este considerat normal, si nu primesti nimik extra, cand ceri ti se zice ca nu se poate, dar vine altul de afara care are o functie mai mare si implicit un salariu..Ca sa fac o paranteza azi am auzit de un nene care are salariu lunar de 20.000 EURO , lunar da, 20.000 euro, offff. Sa revenim la oile noastre.
Un colectiv super, fetele din departament pe langa faptul ca sunt destepte, mai sunt si frumoase si de viata, pot spune ca "iubesc" asa ca si colege sa nu se interpreteze, au inceput nimikurile sa iasa la iveala.
Cea mai tare faza e hartia igienica.
Ma duc si eu intr-o zi la toaleta cand ce sa vezi in fata toaletelor pe niste cu tii de hartie de xerox un sul de hartie igienica, ce imi zic?, e o fi pe acolo aruncat cine stie. Intru fara prea mult avant gandindu-ma ca poatetotusi e vro ghidusie cu sulul ala, si nici una nici doua incep sa ma uit imprejur dupa hartie.Ce sa vezi ghinion, sulul ala de afara avea destinatie comuna pentru cele 2 wc-uri, afara fiind pe un hol de trecere pe unde lumea chiar trece.Imi i-au mai mult decat necesarul si go go CEB.
Nu credeam ca asa sta treaba, ulterior am aflat ca Brazilia, tine sub cheie consumabilele cu stergerea dos-ului si mi-am zis ca e normal ca de, daca oamenii pleaca cu consumabilele acasa.
Intr-o zi martor fiind intra Brazilia si incepe sa racneasca din toti rarunchii, asta fiind pe la pranz, ca ea cu manuta ei dimineata a pus un sul de hartie igienica si la ora 13 nu mai e. Vreoiam sa ii raspund vremurile de toata jena D-na, au dus la consumul excesiv :)). Pe de alta parte imi venea sa ii zic sa facem rost de 2-3 coceni de porumb si sa ii punem acolo, ca am mai auzit pe la tara treaba asta cu coceanul folosit si refolosit de intreaga familie.Poate sunt exagerat dar eu asa sunt invatat, ca in locatia in care iti insiruiesti necesitatile sa ai tot ce iti trebuie, hartie, sapun, etc.. ca de asta inseamna igiena nu sa iesti cu chilotii in vine sa ii zici lu ala care trece pe hol sa iti mai palmeze si tie 2-3 patratele de hartie ca ai estimat gresit necesarul :)).
Dar bomboana de pe tort a fost intr-o zi cand a venit o clienta si ...cum e normal femeia a luat sulul a intrat in wc, si vine Brazilia intr-o mare viteza cu necesitatile in 'buza" si nu a mai tinut cont de nimik, vazand ca nu e sulul a intrat glont ca situatia era urgenta. Dupa ce terimina iese revoltata ca cineva a intrat si a luat tot sulul, la care clienta su jumatate de jura, ca ala din multime nevinovat isi marturiseste fapta :))),noi ne gandeam ca daca e unul din noi, a pus-o :)) o sa fie injurat si mustrat la maxim. Nu va imaginati ca s-a schimbat ceva de atunci, tot asa e situatia si nici nu o sa se schimbe, trebuie facuta economie pana in maduva oaselor....:)))))
Si asa mi-a venit aceasta expresie cu Hartia Braziliana :)))))
Ca si concluzie oameni buni, vb lu Banica, sa aveti mereu o solutie de back-up ca nu se stie pe unde nimeriti :))))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu