sâmbătă, 23 iunie 2012

Esarfa de 300 Euro

Pentru ca eu nu am apucat sa comentez cel mai important eveniment politic din ultima perioada, si anume tentativa de sinucidere a lu' Nastase, vroiam doar sa punctez cateva aspecte:
1.Cablibrul de 9mm cam mic, trebuia sa incerce unul mai mare daca avea sange in instalatie, sigur nu dadea gres.
2. Nu am nici un fel de culoare politica, dar iti meriti soarta Nastase.
3. Puteam avea sentimente fata de tine/ familia ta daca te cunosteam, ceea ce nu e cazul, dar pentru activitatea ta politica nu am nici una, si pentru modul in care a-ti falimentat tara asta. E valabil pentru toti nu doar pentru voi.
4. Sper sa mai incerci
Pe langa aceste aspecte trebuie totusi sa mentionez ca avem niste ziaristi de mare senzatie. Am citit intr-un ziar un titlu " Nastase pe targa/patul de spital cu esarfa de 300 EURO" ceea ce mi s-a parut senzationat, si aici as avea cateva comentarii:
- Mai intelectualilor asta va rode pe  voi , pretul esarfei ???
- Mai intelectualilor, ce trebuia sa faca sa  caute una de 10 euro , ca sa nu comentati voi ?
- Mai intelectualilor, despre cine vorbiti nu realizati ? atata timp la ciolan.
- Mai intelectualilor omul si-a tras un glont in cap si voi ca uitati la esafa???
Ca si colncluzie toti din breasla asta a ziaristilor meritati un calibru mai mare.

2 comentarii:

  1. Daca avea esarfa la 10 euro aveau alt subiect... Nastase are bani multi si se imbraca ieftin...de asta doresc eu sa devin jurnalist...pentru ca cei din ziua de azi sunt de rahat

    RăspundețiȘtergere
  2. Bafta, ce sa zic... dar nu stiu daca o sa ai dreptul sa scrii ce trebuie si ce vei considera ca e important...pentru ca probabil nu va fi comercial/nu se va vinde.

    RăspundețiȘtergere