duminică, 17 martie 2013

De la ciocan la borcan

Singurul lucru care mai e de zis in astfel de situatii e ca recuzita din dotare trebuie folosita cu grija :)).


Caz şocant la Galaţi! Un bărbat a alertat ambulanţa, în noaptea de miercuri spre joi, acuzând dureri de burtă. Şocaţi, medicii au descoperit cauza: un borcan de 400 de mililitri, blocat în anus!
"Am fost chemaţi să intervenim pentru un pacient care acuza colici abdominale. În cele din urmă a recunoscut că şi-a introdus din curiozitate un borcan în anus. A fost dus la Spitalul de Urgenţă şi a fost operat", a declarat medicul Mihai Polinschi, director Serviciul Judeţean de Ambulanţă Galaţi.
Doctorii s-au chinuit să găsească o soluţie pentru a extrage obiectul, însă singura posibilitate a fost intervenţia chirugicală.
"Deoarece poziţia în anus era prea avansată şi nu se putea extrage corpul pe unde a intrat, s-a luat decizia să fie operat sub anestezie generală. S-a extras cu succes corpul străin, iar acum se recuperează. Putea să moară dacă nu ajungea la spital în timp util deoarece orice astfel de operaţie e periculoasă. Mai exista riscul ca acest corp străin să se spargă şi apăreau alte leziuni foarte grave”, a precizat dr. Angel Trifan, medic coordonator UPU SMURD Spitalul de Urgenţă Galaţi.
Pacientul în vârstă de 32 de ani este acum sub observaţie.

Şi-a îndesat două ciocane în fund

Un caz asemănător a avut loc şi în 2009, atunci când un bărbat de 48 de ani, din judeţul Olt, a ajuns în stare gravă la Spitalul de Urgenţă din Slatina, după ce şi-a introdus în anus părţile metalice de la două ciocane.
De pe patul de spital, Viorel Firoiu, din comuna olteană Orlea, a povestit că, după ce a mâncat compot, s-a constipat şi stomacul a început să-l doară groaznic. “Am desfăcut un borcan de compot de vişine. Am mâncat fructele cu tot cu sâmburi şi m-am constipat. Când am văzut că îmi este rău, am încercat să scap de sâmburi”, a povestit omul, care a explicat pe larg cum a încercat să facă asta.
" În momentul în care i s-a făcut o radiografie pacientului, s-a observat că în anus erau două capete metalice de ciocan", a declarat Cristina Bontescu, purtătorul de cuvânt al Spitalului Judeţean de Urgenţă Slatina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu