luni, 5 septembrie 2011

Turism in tara la Udrea

Dupa multi ani mi-am propus sa ma duc la munte la moeciu, nu ca ma duc numai prin Alpi si acum mi-am amintit de romanica, dar e si pentru mine criza, desi lucrez la BROM si am 5000 Euro leafa :)), glumesc.
Am facut 4-5 ore pana la Bran si nu mi-a venit sa cred ca am stat 2 ore in trafic din gara de la Sinaia pana dupa hotel Alexandrion parca din Busteni pentru ca cica se lucra la infrastructura. Ma asteptam sa vad pasarele peste centruri sa vad largiri de sosele, sosele suspendate, dastea. De unde ce sa vezi? un amarat de pod de 5 patrati in care a fost decopertat si nu betonat, dar nu au mai avut oamenii timp sa mai puna si asfalt, drept pentru care se cirucla pe un singur fir, cum se zice mai prin nord :), unde mai pui ca erau si 2 Dorei care la ora 22 stateau cu palete, cum aveam eu in generala cand ne puneau ceauseii prin intersectie sa facem pe miciii militieni.
Cum vrei d-na Udrea sa ai turism in Romania cand nu esti in stare sa repari un pod de 5 metrii patrati intr-o singura noapte cand altii toarna sosele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu