Companiile cheltuiesc enorm pentru imaginea lor iar unele dintre ele, precum Coca-Cola, au creat special siteuri unde combat tot felul de mituri despre produsele sau reclamele lor.
Mitul Nr.1: Mountain Dew reduce cantitatea de spermă
Mitul Nr. 2: Dacă inversezi logo-ul Coca-Cola, se citeşte "Nu Mohamed, nu Mecca" în arabă
Deşi steaua cu şase colţuri apare pe talpa încălţămintelor Vans,
Anti-Defamation League, organizaţie non-guvernamentală internaţională
care apără drepturile evreilor, a stabilit că designul tălpii Vans nu
are nici o legătură cu religia evreilor.
John Gilchrist, actorul care a jucat rolul lui Little Mikey în celebrele
reclame americane cu cerealele Life lansate în 1972, nu a murit
consumând Coca-Cola şi Pop Rocks (bomboane acidulate - n.red.) în
acelaşi timp. Zvonul sugerează că bomboanele Pop Rocks se umflă în
stomac şi te fac să explodezi. General Mills, compania ce deţine
produsul Life, a trebuit să organizeze o campanie naţională pentru a
informa oamenii că actorul nu a murit.
Compania a indicat că imaginea arată un om care priveşte spre cele 13
stele care simbolizează cele 13 colonii americane din trecut.
Proctor&Gamble a dat în judecată compania Amway, producător ce
concurează cu P&G pe acelaşi sector de produse, pentru că a
răspândit acest zvon. P&G şi-a schimbat în cele din urmă logo-ul.
În timp ce unii susţin că este politica companiei ca nimeni să nu fie
declarat mort la Disney, în realitate, oameni au fost declaraţi morţi pe
proprietatea companiei.
Usa este o localitate din Japonia ce datează din secolul VIII. În plus,
produsele de import trebuie să afişeze ţara de origine, nu oraşul,
astfel încât acest truc nu ar fi mers pentru japonezi.
Sticla renumitului ketchup are gravată pe ea cifra 57, însă acest număr
nu are nimic de-a face cu numărul de produse fabricate de către
companie. Adevărul e, aşa cum recunoaşte fondatorul Henry Heinz, că
cinci era numărul lui norocos iar şaptele, al soţiei.
Oprah a infirmat acest zvon imediat şi după câţiva ani, atunci când
Hilfiger a fost invitat la emisiunea ei, Oprah a început show-ul prin a
dezminţi acest mit.
PS Desi trebuie sa mentionez ca Adidas nu este un brand American...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu