miercuri, 4 iulie 2012

Telefoanele mobile

Ufff, asa m-am saturat de telefoane mobile te touchscreen-uri de tot felul fe gaget-uri. Pe vremea lu piticu cand aveau in cartier 3 persoane telefon ca se stia unde lucrau oamenii, toata lumea era punctuala, nu era stresata daca nu ajungea-i la timp la intalnire, nu te omora nimeni cu telefoane de gen 'Unde esti , cand vii, mai vii, daca tot esti acolo cumpara si aia... etc." Cum spuneam mai de mult tehnologia in loc sa ne usureze viata mai mult o complica. Ce ma dispera cel mai mult pe mine este ca desi exista atata tehnologie in lumea asta a telefoanelor, touch-urilor si atat de multa dinamica, nu am vazut/gasit si eu un telefon/smartphone etc, care sa te tina bateria mai mult de 1-2 zile, daca il folosesti sau nu. SI nu pot intelege treaba asta, cum nu sunt in state cercetatorii apple, samsung, nokia, etc sa scoata o baterie care sa dure 1 saptamana indiferent cat de mult o folosesti.Aici iese din ecuatie marimea, si grosimea telefonului, pentru ca dupa parerea mea nu e relevant.Cum pot face o memorie de 64 GB pe un smartphone, imi e greu sa cred ca nu poti pune si o baterie care sa dureze. In concluzie nu le mai suport, mai ales ca de ceva timp telefonul meu, Nokia de origine ( si aici imi aduc aminte de copilarie, cand prietenul meu Gabi, imi zicea: Ce ma iar ti-ai luat nokia, marca aia care face cizme de cauciuc si hartie de xerox, pune mana si cumpara un telefon" ) insa la un studiu amanuntit toti producatorii sunt la fel. Nu stiu ce sa mai fac cu el , il scot de la incarcat si cedeaza in 10-20 min , cand iti e lumea mai draga atunci ma lasa. Este maxim de enervant.
Va doresc sa nu aveti aceasta problema ca nici nu stiti cat de grava e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu