marți, 19 aprilie 2011

Circ

Cand am citit de notiunea de circ mi-au licarit ochii ca se mai aude ceva de acest spectacol care ne-a incantat copilariile si la care visam sa mergem , si de multe ori mergeam inghesutit in autobuzele alea comuniste cu butan pe ele, de abea puteam respira. Stiu ca dupa revolutie o perioada de timp a fost in paragina, iar dupa numirea BRANDUSEI NOVAC ( si ii scriu numele cu litere mari pentru ca merita tot respectul ) la conducerea Circului de Globus, acesta a cunoscut o redresare financiara spectaculoasa, o schimbare toatala, s-au luat multe premii si circul a ajuns iar in galeria marilor spectacole.
Ca sa revin am citit articolul asta si am ramas socat.Stiu ca iar o sa zica Dana ca ii e sila, scarba etc, dar din pacate asta este realitatea, si trebuie sa mentionez ca si mie imi e sila ca asemenea manifestari se numesc "circ".
http://www.crimetime.ro/international/circul-interzis-sub-18-ani-vezi-cel-mai-sadic-numar-pe-care-l-ai-vazut-vreodata.html

6 comentarii:

  1. Trebuia sa pui un avertisment pentru cei slabi ca mine. Mi s-a cutremurat tot corpul....
    Si mie imi placea circul de altadata in toata splendoarea lui. N-am mai fost de mult si nu stiu nici cum mai stau lucrurile avand in vedere economia din ziua de azi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi cer scuze dar nu am gasit nici un avertisment de gen.

    RăspundețiȘtergere
  3. lol. A trecut acum, inca mi se mai ridica parul in cap cand imi aduc aminte acea imagine....I'll survive. :D
    Mie imi place circul cu animale, desi uneori ma gandesc daca e bine sa-mi placa. Acele animale ar putea fi libere si nu marionete in mainile omului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Corect insa ideea e ca trebuie sa muncesti mult sa ai talent sa faci un animal salbatic ( chiar si crescut in captivitate ) sa devina domestic si daca putem spune chiar prietenos.
    Dupa cum stim se mai intampla si accidente cand dresorul sfarseste in gura leului :)) sau ...a animalului dresat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iar mi s-a ridicat parul in cap. LOL
    As vrea sa merg sa vad filmul "Water for Elephants". Prezinta frumos viata de circ...ei bine, doar la partea cu spectacol ma refer.

    RăspundețiȘtergere