luni, 18 aprilie 2011

Elvetia.... Isarescu

Daca e ceva ce nu suport de 2 ani  sau mai bine zis incepand din 2008 este ELVETIA, si sistemul lor bancar si moneda lor, si economia si tot.
Ii urasc din tot sufletul cu CHF-ul lor care mi-a mancat tineretea zilele si banii. O tara pe care am jurat ca nu o voi vizita niciodata, si in care nu doresc si nu mi-am dorit niciodata sa merg, si daca as putea as sterge-o dupa harta.
Din pura curiozitate am zis sa ma documentez, sa vad cu ochisorii mei ce poate produce atata ahos economic.
Ca sa fiu sincer acum stand si gandindu-ma la ei imi vin in minte numai lucruri minunate : ceasuri , ciocolata, Aplii Elvetien... si cu siguranta ca mai sunt multe, dar chiar si asa ii urasc de nu mai pot.
Daca as putea as vb vu bin laden sa se puna o bomba sau un sir de bombe la banci sa le distruga un pic econimia.
Nu stiu cum o tara cu 7-8 mil de locuitori poate avea o asa economie.
Pe langa elvetia il mai urasc si pe Mugur Isarescu ca din cauza lui am avut eu acces sa imi i-au credit ipotecar in franci elvetieni si din cauza lui acum stau si fluier ca mai are un pic si depaseste euro, atunci sa vad pe unde scot bancherii camasile, cand rata de default la creditele ipotecare se va dubla.
Daca as putea folosi un limbaj hulihanic as zice : "Hua Elvetia hua"

Sursa de info : http://ro.wikipedia.org/wiki/Elvetia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu