miercuri, 27 aprilie 2011

Hotel din Romania

Am trait in week-endul asta cea mai mare satisfactie "romaneasca"daca as putea spune asa, ceea ce nu se incadreaza la categoria "nu suport" dat mi se pare exceptionala sa fie trecuta cu vederea.
Am fost la Neptun intr-un hotel de 3* care m-a impresionat maxim, prin curatieni, prin politete, prin servicii prin tot. Nu cred ca am mai vazut alt hotel din romania unde sa se faca curatenie in camera zilnic ( aspirat mocheta, facuta patul, spalat baia, schimbat prosoape). Pe langa asta am gasit un personal mereu cu zambetul pe buze, de la receptionere pana la cameriste si chiar omul care sapa in gradina. La un moment dat credeam ca nu sunt in romania, nu mi-a venit sa cred, si pentru asta trebuie sa ii felicit.
Dar bomboana de pe tort vine acum :
Sambata in ziua de Paste, am iesit la o plimbarica prin statiune si cand ne-am intors in camera surpriza: Aveam pe masa o vaza cu flori, un cosulet cu 3 oua, in iarba, cu oua de ciocolata milka printre ele, cu 3-4 felii de cozonac si un iepuras de ciocolata.
Aproape ce mi-au dat lacrimile, nu pentru lucruri in sine cat pentru gest. Asa ca m-am decis sa fac poze pentru a avea dovezi :))))
Felicitari managementului de la HOTEL DECEBAL

4 comentarii:

  1. Cand am vazut titlul postarii si primul rand, mi-a venit in minte intrebarea "nu inteleg de ce ai fost acolo?". Insa citind mai departe mi-am dat seama ca m-am inselat. Sper ca te-ai distrat si ca ai avut o vreme frumoasa. Mie una nu-mi place litoralul nostru. Am o proasta impresie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da chiar m-am gandit sa ii fac un pic de publicitate pentru ca efectiv cand am intrat in camera si am vazut lucrurile astea pe masa am inceput sa ma ciupesc crezand ca vizez :)), ca ma asteptam ca in romania sa nu mai gasesc masa nu sa gasesc ceva pe ea :))). Da a fost senzational si vremea a fost superba.
    Eu am jurat candva ca nu mai merg pe litoral din 2 motive: servicii si cocalari,

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine sunt mai multe motive care se adauga la cele spuse de tine: aglomeratia infernala, mizeria de pe plaja, apa murdara (yach) si cei care iti fac buzunarele usoare fara sa stii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da corect si mai erau si pitipoancele

    RăspundețiȘtergere