duminică, 16 octombrie 2011

Acvariu cu pesti

Am dobandit fara voia mea un acvariu pentru pesti cu toate instalatiile necesare, si ma gandesc daca sa ma apuc de treaba asta. Ideea e ca aruncandu-mi un ochi pe net pentru a vedea cam cum sta treaba, pare un lucru interesant placut, dar destul de complicat si mai mult de atat pare o noua atribuire de job, in sensul ca  cel putin o data pe saptamana trebuie sa schimbi apa etc .Restul pare ok un boracan de mancare iti ajunge 6 luni :), nu trebuie sa faci mare lucru dar, treaba asta cu schimbatul apei saptamanal ma cam pune pe ganduri.
Daca aveti pe cineva care se ocupa de asa ceva, chiar mi-ar placea sa vad daca merita efortul.
Sincer eu mi-as dori sa il pun in functiune si pun mancarea in dozator, si sa uit de ei... dar pare ca nu se poate asa.

2 comentarii: