duminică, 30 octombrie 2011

Fotbal in romania

 http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/video-s-a-decis-meciul-e-suspendat-definitiv-galamaz-are-fractura-de-os-zigomatic-tatarusanu-are-arsuri-pe-spate-si-pe-git-stelistii-l-au-jucat-in-picioare-pe-huliganul-care-l-a-lovit-pe-galamaz-stanca-si-martinovici-eliminati-276476.html
Am vazut stupefiat meciul Petrolul - Steaua, cu suporterul care a intrat in teren si a lovit un jucator, pe langa faptul a a fost lovit parsiveste din spate, ce mi se pare extraordinat este ca, colegii au sarit sa il linseze pe golan, si ce mi s-a parut incredibil, acesi fotbalisti care au sarit in apararea colegului lor, au primit cartonase rosii ( adica au fost eliminati ) si.... este absolut demential cum o persona care face parte dintr-o competitie, si se incaiera cu un suporter, el este eliminat. Pai, domnilor care faceti regulamente, ce legatura are un suporter intr-un joc???. doar spectator. Cum sa poti elimina un jucator din prisma unui suporte.
De azi renunt sa ma mai uit la competitii interne de sport. Pe langa faptul ca nu avem echipe, performante, suporteri... mai avem si asemnenea incidente.

2 comentarii:

  1. eu am renuntat de mult. gata cu fotbalul! adoram sa urmaresc meciuri, dar deja e prea mult ce se intampla la noi ca sa mai pot sa ma uit in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place sa vad o D-na, D-ra care are tangente cu sportul in general, ba mai mult care ii place sa se uite la fotbal.Am avut 2 colege care stiau rezultate din tenis, sarituri la trambulina cu schiurile , handbal si inca cateva sporturi de am ramas masca. Respect.

    RăspundețiȘtergere