sâmbătă, 18 februarie 2012

Ileana Balanescu- need help


Este tragic cum zilnic aflii cate o veste proasta. Pe Ileana cu siguranta ca o cunosteti multi dintre Dvs, am folst colegi, si am ramas prieteni. Are nevoie de ajutor, ma gandeam sa ne mobilizam poate reusim sa o ajutam

Am nevoie urgenta de ajutor!
In urma cu un an am suferit un atac vascular cerebral ischemic cu pareza. De atunci, am incercat diverse metode de recuperare, dar niciuna nu a dat rezultate.
Recent am aflat despre Clinica Lowenstein din Israel, care trateaza bolnavi ce sufera de acest tip de afectiuni, cu rezultate miraculoase. Recuperarea dureaza 30 de zile, iar costul total se ridica la 40.000 de dolari.
Am nevoie de sprijinul dvs. pentru a putea redeveni un om normal. Ma numesc Ileana Balanescu si am doar 44 de ani. Vreau sa ma intorc la fetita mea care este in clasa a patra si care are nevoie de sprijinul meu si la sotul meu care este si el suferind.
Toate economiile noastre s-au epuizat din cauza tratamentelor pe care le urmez. In urma accidentului meu vascular am ramas si fara serviciu si ne este greu sa ne descurcam doar cu salariul sotului meu.
Va rog daca ma puteti ajuta, orice suma este binevenita.

Banca Transilvania
Cont_ Ileana Balanescu
RO45BTRL04101201T40536XX –LEI
RO31BTRL04102202T40536XX  - USD
RO20BTRL04104201T40536XX  - EUR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu