vineri, 28 decembrie 2012

Consumati zilnic minim 2 litri de lichide

M-am trezit de dimineata si am zis sa deschid televizorul ca daca tot e concediu si e de leneveala de ce sa nu o prelungim pana la o ora corespunzatoare :) , si ce sa vezi nici una nici doua imi apare in fata ochilor aceasta minunata indemnare a unei televiziuni, probabil impreuna cu Minsterul Sanatatii, ca altfel nu se explica in care suntem indrumati sa consumam zilnic 2 litri de lichide. Pe langa faptul ca ma enerveaza ca imi aduce aminte de orice doctor care iti iese in cale, ca asta face parte din interogatoriul lui, urmata de " Faceti sport" si daca ii raspunzi la ambele afirmativ deja e in sah. Cum poti sa il indrumi pe om sa consume 2 litri de lichide zilnic, ca daca aude Gheorghe se duce fuga in beci scoate 2 litri de tuica si ii consuma, si cand ii zice Leana ceva ii si carpeste una peste mecla, zicand ca la Tv zice minim 2 litri si ca el daca a baut doar 2 e un domn.
La fel cu toti cei carora le place sa consume multe lichide cu grade. Pai, zic aici nu ar trebui specificate ??. Ca la fel vine copilu cu sticla de 2.5 litri de Cola Cola goala si iti zice ca s-a hidratat cu ea, si te intrebi de ce peste 2-3 luni e cat Casa Scanteii, sau are ficatul inmprastiat, poti sa ii reporosezi ceva? nu ca ti-o frige peste ochi cu reclama si cu recomandarea Ministerului Sanatatii.
Oare nu ar trebui specificat ce trebuie sa consumi??, sa fie apa ? sa fie plata ?, poate minerala ? poate bere ?
Poate ne lamuresc si pe noi stimatii 'promotori' ai acestui fenomeni.
Parerea mea ar fi ca apa ar trebui consumata si plata, sau demineralizata, da ce eu sunt doctor ?? nu fiecare consuma ce vrea, important e sa fie minim 2 litri pe zi. Oare reclama asta o fi platita de Isarescu sa isi promoveze zona viticola ???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu