De mult vreme observ cum rabdarea este ceva sacru pentru participantii la trafic, cu precadere din capitala, dar si din restul oraselor. Pe langa acesta minunata constatare mai este una, si anume ca ei, nu inteleg utilitatea proiectoarelor de ceata, si ca, codul rutier prevede anumite cazuri in care sa le folosesti, ba chiar si ceva sanctiuni cand le utilizezi eronat. Cocalarii nu inteleg ca, producatorul masinii in care isi muta hoitul de colo pana colo a echipat masina exclusiv pentru a fi folosite pe timp de ceata, sau vizibilitate redusa.
Si aici ma cocalar meltean ce esti iti explic ca vizibilitate redusa nu inseamna noapte, sau pranz, ci ceata, de aceea se numesc proiectorare de ceata, caci altfel se numeau proiectoare pentru cocalari melteni sau pentru noapte. Nu vreau sa subliniez modelul masinii ca nu este relevant ca am vazut de la X. Y la cele autohtone, pe semne ca cocalarii sunt in toate categoriile sociale.
Si mai este ceva de adaugat ma cocalarule, atunci cant stationezi ( a nu se intelege parca, pentru ca daca nu stii e o diferenta dar, o explicam mai tarziu ) ai putea sa ai bunul simt sa opresti si farurile si proiectoarele, sau cel mutin sa reduci intensitatea luminii. ( pozitii, a nu se intelege 68 ala care il practici tu ).
Referitor la disperarea cu care sofezi, nu pot sa iti spun ca imi e scarba de claxonul tau si ma lasa indiferent cat de tare il apesi si cat de lung, ca daca ai fi citit totusi codul rutier, dar examenul l-ai luat la Pitesti , sau chiar pe aici prin Bucuresti, dar ... pentru ca nu stii a citi si a scrie , ai cotizat, nu scrie ca trebuie sa decolezi cand se face verde la semafor si cu atat mai putin vezi ca in anumite zone si la anumite ore este chiar interzisa claxsonarea.
In incheiere iti doresc ca secundele piedute in trafic dupa unul dupa altul, sa te faca sa ajungi mai repede la morga, asa poate vei merge cu proiectoarele oprite.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu