sâmbătă, 8 decembrie 2012

Recunostiinta maxima

Doresc sa imi arat aprecierea si recunostiinta fata de persoanele care pentru mine au insemnat/ inseamana enorm, de la care am primit ajutor neconditionat.

Voi incepe lista de la ziua de azi care imi este proaspata in memorie si cand mai imi aduc aminte de persoane voi actualiza lista, fara a face o diferentiere. Vreau sa imi cer scuze si celor pe care poate la inceput ii voi omite sa celor care cred ca ar trebui structurat altfel aceasta lista. Orice asemanare de nume este pur intamplatoare :))).


1.Daniela Culda
2  Radu Ioan
3. Florin Tudorache alias Pastaie .
4. Mihai Ilie
5. Nicusor Ilie
6. Alin Popovici
7. Bogdan Pescaru
8. Delia Balaban
9. Daniela Sitaru
10. Lavinia Trisnevschi
11. Ana Maria Vasilache
12. Lucian Adrian
13. Ioana Cristolovean
14 Dana Burciu
15. Mihaela Ionita 

2 comentarii:

  1. Folosesti timpul trecut...
    Pentru fiecare din persoanele enumerate , si cu siguranta pentru multe altele, la un moment dat ai insemnat (pastrez timpul verbului ca si tine) ceva.

    Nimic nu este intamplator in viata si e minunat cand te regasesti pe o astfel de lista.

    Sarbatori cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Folosesc timpul trecut atunci cand ma refer la desfasurarea actiunii, ca a insemnat, persoanele inca inseamana si vor insemna mult.
    Sarbatori fericite tuturor.

    RăspundețiȘtergere