luni, 14 ianuarie 2013

Nebunia vedetelor

Am tot auzit diverse zvonuri, dar pana nu am citit cu ochii mei nu am crezut, insa azi am citit si am ramas interzis. Se pare ca D-na Albu nu are toata tigla pe mansarda, si sincer cred ca D-nu Albu in loc sa se ocupe mai des de D-na este prins cu confectionarea pantifilor. Stimata D-na cred ca Dvs, aveti nevoie de cocosel, si nu gaina... parerea mea.
In incheiere vroiam sa va spun ca sa fiu in trend mi-am luat si eu o lipitoare ( nu blonda si bipeda) ci traditionala, problema e ca nu gasesc lesa pentru ea. Ma gandesc pe viitor sa ii cumpar si un lipitor ( care o fi masculinul cuvantului lipitoare ) .


Soţia creatorului de modă Mihai Albu, Iulia, face furori în ultima vreme cu Lulu, găina pe care o plimbă la toate evenimentele mondene la care e invitată şi despre care spune că e mult mai iubitoare decât un căţel. Mai mult, Iulia susţine că are mare grijă de înaripată şi îi caută, pentru la vară, şi un “soţ”:
“Are un loc special amenajat unde mănâncă, îi place nisipul foarte mult, acolo îşi face şi nevoile. A început să facă ouă, la un moment dat o să-i căutam şi un cocoş, acum însă e prea mică, trebuie să mai crească, poate la vară. Este cuminte şi are deja fani, mă opreşte lumea să-şi facă poze cu ea”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu