luni, 12 septembrie 2011

Bucataria lu DAVID

Ehehe cine zice, ca cei mai buni bucatari sunt barbatii inseamna ca, cauta o metoda sa se eschiveze de la bucatarie daca e de sex feminin, sau daca e de sex masculin e prea laudaros.
SI daca tot venii vb de laudat ca de asa e la noi la romani, sa ma laud si eu cu preparate din bucatarie. ( am vrut sa zic cu lucruri facute in bucatarie, dar imi era frica ca incepe lumea sa faca glume, de genul , ca spal vasele, sau dau cu mopul etc... prin bucatarie).
Ce mi-a venit mie azi sa prepar ardei copti in otet..hmmm o delicatesa, credeam ca e o mare filosofie si ca trebuie sa studiezi cel putin la Harvard pentru treaba asta. E ce sa vezi ca merge si pe aci pe la romanica.
Asa ca ma laud, am facut niste ardei copti, cu otet si cu ulei asa de imi ploua in gura, de mare anvergura. Chari si eu sunt uimit de ce am putut face :))
Si ma asteapta o saptamana lunga :)) Home alone :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu