miercuri, 14 septembrie 2011

Cainii comunitari

De dupa revolutie au aparut tot felu de ONG-uri pe tema cainilor vagabonzi, insa fiecare se ascunde in spatele a 50 de exemplare si atat, celelalte mii care sunt in libertate pe strada nu le vede nimeni.
Am ramas uimit zilele trecute cand primaria orasului in care domiciliez s-am implicat in sterilizarea cainilor din oras, ceea ce e un lucru bun, insa nu foarte bun, si am sa explic de ce ?
Pai in primul rand e bun, ca nu se mai inmultesc, si poate va crete si rata mortalitatii, cu alte cuvinte mai scapam de ei.
In al 2 lea rand e rau ca ii sterilizeaza ca problema nu e acolo, problema e ca acesti cani nu te musca cu organele genitale ci cu gura/dintii.
In concluzie parerea mea ca cea mai buna solutie este palmarea lor, mai precis colectarea intr-o groapa comuna si lasati acolo pana ramane unul. Stiu ca par fara suflet si fara inima, dar inainte de a iubii aimalele ma gandesc daca imi pun viata in pericol mie si familiei mele.
Si ca o comparatie cu rasa umana colorata, sper sa nu se intample niciodata, dar sa fereasca sfantu pe vrunul din specimene sa se lege de mine si de familia mea, ca de mana mea decedeaza.
Eu votez pentru colectare si dare in adoptie a lor, insa daca in 2-3 luni nu sunt reventicati de nimeni, bagati la sapun, groapa comunca, sau stransi si lasati pana ramane unul. :)))
Deci D-nule Deputat ( .............) unde trebuie sa semnam?????
http://www.libertatea.ro/detalii/articol/stefan-pirpiliu-caini-stapan-354600.html


Ps. Penru ca eutanasierea se va face tot pe bani publici, propun ca furadanul ramas de la Madalina sa fie impartit in mod corespunzator, avand in vedere ca este si platit de raposata, e 100% profit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu