luni, 5 septembrie 2011

Coroana Reginei-Turism in tara lu Udrea

Cum spuneam mai devreme am plecat la munte. Mi-am cumparat si eu  "bilete" la o pensiune care era prezentata ca pensiune de 4 stele, si nu le-am cumparat ca era de 4 stele ca nu am suferinte ci le-am cumparat ca erau la reducere, trebuie sa recunosc. Am asteptat mult timp pana sa ma duc acolo, dar clar ma asteptam sa gasesc cel putin jumatate din luxum prezentat. O peniunse de pe langa Bran cu teren 30.000 mp 20 camere restaurant etc... am zis ca trebuie sa curga luxul pe acolo si ca m-a lovit norocul.
Pentru ca Brazilia nu m-a lasat si pe mine sa plec de vineri dimineata, adica nu m-a lasat sa imi i-au liber, am plecat Vineri seara si am ajuns la ora 23, cautand prin localitate minunata pensiune. Nici un indicator nici un semn, nici coordonate gps, nu ca as avea gps pe masina, dar totusi.. pe cine sa intrebi Gogule la ora aia cum ajungi la " Coroana Reginei", pe nimeni ca era pustiu pe strada. Sa suni la pensiune era de bun simt desi ar fi trebuit sa fie cineva pe acolo sa faca cazari. Ce a vezi instinctul m-a dus chiar in pensiune. Nu am aut timp sa inspectez dar dimineata cand m-am trezit am trecut in inspectie.
 O camera mare ce sa zic insa mobilierul destul de facut la norma ( pentru o pensiune de 4 stele) toate lucrurile uzate, faianta de pe peretii din baie crapata de sus pana jos, tavanul mucegait, personalul destul de nepoliticos, si o pensiune fara viata, ii lipsea muzica, clientii, copii care sa faca galagie prin cei 30.000 mp de curte, etc.
Cum ziceam nu sunt figurant dar ma intreb cum oare o asemenea pensiune a luat 4 stele in clasificare. Probabil ca prieteniile si ochii albastrii se sustin inca, fara a lua in considerare petidele din spate. Am uitat sa  mentionez ca din faciliatile oferit 80 % nu existau, si anume : teren de volei , de badminton, de fotbal etc..
http://coroanareginei.ro/
S-ar putea traduce prin turism cu japca. Ca atare mare atentie la ce cumparati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu