miercuri, 7 septembrie 2011

Culegatorii de cartofi

Am fost curios sa vad si eu meciu de aseara sau mai bine zis marele meci de parca ar fi fost finala CL si participam si noi, pe de alta parte a fost si curiozitatea de a vedea stadionul construit de municipalitate pe 200 si ceva de milioane de euro vb italienilor, la banii astia construiau 2 si schimbau si gazonul de 2-3 ori pana acum.
As fi curios sa il vad pe viu sa vad cum arata ca din cate am inteles este facut din prefabricate si nu are nici un fel de finisaze si e numai beton crud.
Oricum important e ca au avut un meniu mai de fitze ca la Borcea la nunta, iti dai seama ce ziaristi retarzi avem daca ajung sa scrie asta in ziar:)))
Am vazut o echipa nationala care a venit sa faca figuratie, figuratie pe care a facut-o pe toata perioada campaniei de calificare si acum isi smulg ....cu penseta ca au luat bataie de la lituania, ca au facut egal cu nu mai stiu cine si tot asa, ca puteau fi calificati. Si ce e aia generatie de aur zice, drogatu ala de Mutu care nu a jucat un meci important in toata cariera lui si nu mai vb de restul. In afara de Rat, Sapunaru, Mutu si Chivu (care s-a saturat de mocirla ) restul nu stiu ce inseamna competitie internationala de inalt nivel. Si revin, generatia de aur chiar a fost de aur chiar in perioada aia erau fotbalisti nu mercenari nu numai la echipa romaniei, ci si la bulgari, sarbi, iugoslavi, danezi , suedezi etc.. Nu poti blama o generatie care a scris istorie si care aveau performante. Pe langa faptul ca nu am avut ce sa vad din punct de vedere sportiv, nici organizatoric nu am avut, si aici imi aduc aminte ca la ultimul meci de fotbal la care am fost pe stadionul national a fost cel cu Danemarca de ne dadura 5-2, si care arata ca o plaja, mai mult s-a jucat pe nisip decat pe iarba, aici s-a jucat pe camp, nu am mai vazut cum au sarit brazde din teren de parca era un covor pe jos.
Ca sa zic din popor ne-ai operat D-nu Oprescu in fata intregii lumi, cu satra ta de moguli, ne-ai facut de kko.
Rusine rusine rusine sa iti fie .

Ps Am uitat sa mentionez si de play-back-istul de Marcel Pavel care s-a trezit el nebunu de el sa modifice imnul national, sau poate nu il stia .. Huaaa cocalar urlator...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu