duminică, 11 septembrie 2011

Cuponul de reduceri

O noua metoda de a atrage clientii pentru unii si de a face afaceri cu "japca" pentru altii, asa cum se fac in tara asata in general afacerile este Cuponul de reducere. Mi-a bagat si mie cineva in cap ca poti face afacerea vietii daca urmaresti cupoanele astea, si m-am pus pe treaba :))).
Pot sa spun ca la inceput reducerile chiar existau si erau niste beneficii majore, ce e drept pe mine nu m-au interesat , nu ca as avea multi bani, ci pentru ca nu m-au atras multe lucruri, si mai ales ca majoritatea sunt pentru doamne, tratamente cosmetice, etc... Am apreciat afacerea pentru ca era una inovativa, pentru ca chiar stiau sa iti stoarca si ultima bruma de bani, ca de trebuie sa te epilezi, tunzi, etc... si daca tot ai dubii probabil ca asta era un motiv sa mai incerci si alte saloane, facand aceste incercari pe bani putini.
Eu le-am folosit la mare de Paste si am fost super incantat de idee, si acu cateva zile la "Coroana Reginei" si la fel am fost incantat, si pareri despre cele 2 locatii deja le-am publicat.
De ceva vreme, nu ma mai uit ca ma enerveaza primesc zeci de mailuri zilnic, si ma obosesc, insa cand am timp ma mai uit asa selectiv, si ce credeti ca am constatat:
Reducerile sunt ca in romania, adica iti ofera 50% reducere din pretul marit cu 100%.,si pot spune ca am verificat treaba asta, adica de multe ori pretul redus cu 50- 70% este exact pretul de la "raft" fara nici un discount, ca de afacerile trebuie sa fie infloritoare patronul trebuie sa isi cumpere Qseven, Xfive, etc... sau sa aiba bani de motorina/benzina ca de si-a luat omul masini cu motor de 4-5 litri, ca sa fie miez.
In concluzie mare atentie daca folositi cupoanele ca sunt multi tepari, si inainte de a cumpara e bine sa da-ti un search pe goagle ca sigur gasiti ceva informatii utile.
Spor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu