duminică, 8 mai 2011

Am Intalnit si oameni

Credeam ca lupta asta penru supraietuire cu care ne confruntam zi de zi, face sa distruga din fiecare latura umana transformadu-ne in fiare sau in " afaceristi" si fac aceasta comparatie din urma tocmai in ideea ca "afaceristii" nu au latura umana ci urmaresc profitul cu orice scop.
M-am inselat amarnic, si acum stau si imi pun tot felul de intrebari, ce am facut sa primesc atat de mult de la o persoana fara a avea o relatie sepciala de sprietenie amicitie etc. Mi-a daruit multe fara a cere nimik la schimb, si acest ajutor m-a lasat cu gura cascata. Nu o sa intru in detalii prea mult doar ca as dori sa iti multumesc Bogdan Pescaru pentru ajutorul neconditionat.
Sper ca intr-o buna zi sa ma pot revansa. Multumesc

3 comentarii:

  1. Adevarul este ca ne schimbam cu atat mai mult cat ne implicam in aceasta lume a afacerilor. Stiu la ce te referi, pentru ca si eu trec prin asta. In aceasta lume uneori intalnesti aceste "fiare" si trebuie sa inveti sa devii o fiara ca sa le poti confrunta. Atunci cand iti arati slabiciunile fata de ei, in ochii lor devii un om slab.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe zi ce trece ne transforormam in haite de lupi care nu urmaresc decat vanatul, avutia, si suprematia haitei. Este oribil. Ma socheaza ca pana si la wc public cred ca aia care vinde hartia are target :))). Au invatat patronii cuvantul asta si .... gata, iar pentru asta restul calca pe cadavre.Nu exista etica si constiinta, totul se face la japca.

    RăspundețiȘtergere