duminică, 8 mai 2011

Cainii fara stapan

Pe langa faptul ca se face atata caz pe tema asta, ei, cainii fara staptan chiar sunt multi, chiar se inmultesc pe zi ce trece si dupa parerea mea pun in pericol viata multor oameni.
Azi am ramas uimit cand le-am aruncat cateilor de pe strada mea niste oase si doar le-au mirosit si atat.
Oare sunt de moda veche?? cateii nu mai manaca oase ?. am mai vazut sa nu manance paine dar oase nu. Sunt si eu posesorul unui dog german, care daca vede painea o mananca toata, desi e crescut numai pe baobe.

2 comentarii:

  1. Ma amuzi. Cred ca erau satui. Poate ii hranise altcineva inaintea ta.
    La mine in cartier sunt coar cativa caini si foarte multe pisici. Si nici ele nu mananca uneori ce le ofera pentru ca au fost "umflate" de vecinii mei care le rasfata.

    RăspundețiȘtergere
  2. NU erau satui pentru ca nu aveau de unde, noi suntem 4 case pe strada ( intrare ) si .. ei sunt cam restanti cu mancarea. Este adevarat ca tot ce e comestibil si de aruncat le dam lor, mai putin eu ca nu pot ajunge pana la poarta ca ma calareste cainele propriu, si oricum prefer sa ii dau lui.
    E adevarat ca dupa ce am intrat in casa nu am mai verificat sa vad ce s-a intamplat. De obicei cand e rost de mancare se incaiera se bat latra, etc.. acum liniste totala :)). Ma gandesc ca daca esti flamand mananci orice, e posibila si varianta ta.

    RăspundețiȘtergere