joi, 5 mai 2011

Romanul mananca sanatos si se intreba de ce e cat "Casa Presei"

Tot mi multa lume a inceput sa urmeze un regim alimentar pentru a elimina din kg acumulate. S-a impamantenit ideea ca daca mananci carne facuta pe gratar este mult mai sanatoasa decat daca ar fi prajita, ceea ce este perfect adevarat. Si cum romanul s-a nascut piroman, ia sa vezi cum in fiecare week-end iese un fum din padurile din apropierea bucurestiului de nu ai vazut ( Cernica, Pusnicu,Rosu, etc... ) de zici ca arde padurea.
S-a decis romanul sa manance sanatos ?? da , am putea zice ca manaca gratar. Daca te uit pe gratar te apuca groaza, de cata ceafa de porc, cata scaricica, de cati mici colcaie pe acolo, si de dupa o masa plina de grasime sanatoasa facuta la gratar merge si o bericioaica. Si uite asa ne intrebam de ce mancam atat de mult sanatos si de ce ne indreptam cu pasi repezi spre populatia obeza din sua si nu numai .
Si ca tot am adus in discutie SUA, ca parca azi ar fi ziua lor, ma crucesc cand citesc tot felul de cercetari referitoare la alimente sanatoase si "ne sanatoase" , ai as vrea sa le spun din topor : "Ba americanilor voi nu aveti si nu ati avut niciodata nimik sanatos in alimentatie asa ca shut up ( pe dialecte mucles :)) )  " .
Pe sistemul promovat de mine ca daca ma otravesc sa o fac cu mana mea constient si sa imi placa va supun atentiei urmatorul artico, care cu siguranta are multe legaturi :

http://www.adevarul.ro/societate/viata/ou-kinder_surprise-ferrero-SUA-interdictie-comercializare-ris_de_inecare-copii_0_475152737.html

3 comentarii:

  1. De parca otrava care e in Kinder eclipseaza otrava din paine , tigari , alcool, mezeluri, lactate, legume etc..

    RăspundețiȘtergere
  2. Intamplare:
    Astazi am oprit la Mac pt o masa rapida formata din salata cu piept de pui si o cafea.
    Nestiind prea bine meniul lor l-am intrebat pe individ daca au salata cu piept de pui la gratar. Raspuns afirmativ.
    Ceva m-a pus pe ganduri pt ca tipul nu stia diferenta intre piept de pui la gratar si snitel de pui( care sincer arata ca un burete). Am luat asa si am mancat jumatate din frunzele servite.
    Ultima oara cand mai au salata de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Azi am fost piroman i-am dat foc gratarului :))) si l-am ars de mama focului :). Imi era asa pofta de o pastrama de piept de pui, si ca atare s-a rezolva.
    Uitandu-ma acum in urma trebuie sa mentionez ca a fost un gratar relativ sanatos, sau cel putin pentru mine sanatos, pentru ca eu nu am mancat decat pastrama din piept de pui. Ce e drept datorita invitatiilor am ars si traditionalul "mic" :)) si ceafa de porc, dar s-au otravit altii :)
    A fost o zi relaxata dupa alta zi foarte agitata, insa vremea a tinut sa isi faca simtita prezenta prin vant si ploaie, ca de ce sa meritam si noi un week-end insorit cand putem sa avem unum ploios, si sa fie soare cand suntem la serviciu :)))

    RăspundețiȘtergere