joi, 19 mai 2011

Concediu

Nu am mai avut de mult emotia concediului. Azi mi-am inaintat cererea de concediu pentru prima data in ultimii 10 ani cand voi avea concediu 25 zile. Cand ma gandesc cate zile sunt zic ca e o vesnicie, dar sunt convins ca v-a trece cat ai zice peste :), ca atare sper sa imi structurez activitatea in asa fel incat sa imi ramana cateva zile si de odihna. Din pacate este un an greu dpdv financiar si nu va exista concediu, insemnand calatorii.. etc ci pur si simplu treba gospodareasca prin ograda :)) si ce mai ramane un pic de odihna.
Sper sa fie vreme frumoasa sa ma pot bucura de vacanta.

Ps. Pentru ca a fost in revizie site-ul am postat comentatii mai greu. Ca atare fiind in concediu sper sa postez mai des si mai interesant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu