joi, 19 mai 2011

Baiatul de la Cablu

Am avut un incident neplacut legat de prestarea serviciilor de compania extrem de mare :), pe produsele "cablu tv".
La un moment dat am facut un contract de furnizare servicii de televiziune prin satelit si ... a trebuit sa ajung la OPC pentru a mi se rezolva zecile de sesizari prin care solicitam interventia exchipei tehnice in urma defectiunilor survenite si a abonamentelor platite fara a beneficia de serviciile platite, am decis sa le fac un snop de sesizari care nu a fost luate in calcul, ca atare m-am adresat minunatului OPC, si datorita caruia s-a rezolvat problema cu scutiri de plata si tot asa.
Acum la mine un "oras" ca nu mai e comuna de mult, doar pentru a colecta impozite mai mari au venit cei de la "Cablu" si au conectat tot orasul la televiziune digitala, internet,etc. Pana acum mergeam pe satelit si pe un internet de la localnici de care sunt foarte multumit. Desi mi-am jurat ca nu voi mai avea relatii contractuale cu "Cablu", mi-am zis sa le mai ofer o sansa :). Insa se pare ca inca de la inceput sunt dezamagit. Taxa de instalare nu exista insa..termenul de INSTALARE este de 3 LUNI, si desi agentul de vanzari m-a asigurat ca nu dureaza mai mult de o luna am un sentiment ciudat ca v-a dura 4 luni :)). Asteptam sa vedem schimbarea la fata a companiei. Toata lumea merita o a 2-a sansa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu