joi, 3 mai 2012

7 ore de viol

 Ma intreb de unte atata virilitate pe om, 7 ore pe o baba de 75 ani, pai daca pune mana pe Bianca Dragusanu 24 de ore nu o mai lasa.:)))

 O BĂTRÂNĂ din Iași a fost VIOLATĂ 7 ORE de un tânăr: "M-a întors în TOATE POZIȚIILE. M-a pus cu picioarele în sus şi ghemuit cum stă puiul în ou".

Povestea incredibilă a unei bătrâne violate i-a lăsat mască pe medicii de la Spitalul Sf. Spiridon din Iași. Femeia din localitatea ieşeană Bosia, în vârstă de 75 de ani, a ajuns miercuri, de urgență la spital, după ce a fost violată cu bestialitate de un bărbat cu 45 de ani mai tânăr decât ea. În urma violului, bătrâna s-a îmbolnăvit de inimă și a fost diagnosticată cu o contuzie cardiacă, iar medicii susțin că nu s-au mai confruntat cu asemenea cazuri până acum.
Femeia susține că se simte destul de rău după ce bărbatul a violat-o 7 ore în continuu, iar în tot acest timp a pus-o să-i îndeplinească toate fanteziile sexuale.

"M-a violat un huligan şi vai de capul meu ce mi-a mai făcut. A venit gol puşcă la mine la miezul nopţii, în jur de ora 00.00, şi până dimineaţa, la 7.00, m-a întors în toate poziţiile. Vai de capul meu şi de zilele mele! M-a pus şi cu picioarele în sus, şi pe marginea patului, şi ghemuit cum stă puiul în ou. Până dimineaţa m-a zdruncinat încontinuu. Dacă încercam să ţip, îmi punea mâna la gură. M-a pus să-i fac şi prostia aceea cu gura", a declarat bătrâna violată pentru site-ul bzi.ro.

Nu e pentru prima dată când bătrâna este violată de tânăr, însă de data aceasta s-a hotărât să îl denunţe la poliţie.Când agresorul se pregătea să plece, bătrâna a strigat după ajutor, iar un vecin a alertat autorităţile. Poliţiştii sosiţi la faţa locului l-au încătuşat pe violator şi l-au dus la secţie.

"M-a mai violat o dată şi atunci m-a rugat să-l iert. Şi l-am iertat că îmi mai aduce apă, îmi mai crapă lemne şi mă mai ajută la treburile gospodăreşti. Dar de data asta nu-l mai iert", a adăugat femeia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu