joi, 31 mai 2012

Restaurantele din Romania

NU suport restaurantele din romania. De ce ?.
1. Cele care su ant scumpe- sunt prea scumpe si nu iti ofera macare suficienta
2. Cele care sunt ieftine, mancarea e proasta sau facuta in conditii insalubre.
3. Cele care sunt accesibile, te trateaza cu dosul.
Azi am fost la o pizza intr-o locatie unde nu merg niciodata, dar am zis sa incerc de ce nu. O chelnera care mai avea putin si ne batea ca am indraznit sa intram in restaurant si cu o privire pe ea la modul: " daca tot ai intrat acum sa indraznesti sa companzi ..." Intr-un final comandam. In asteptarea comenzii vin tacamurile... si avand prostul obicei de a le studia, am constatat cu stupoare ca sunt un pic cam nespalate.
A venit pizza, gustoasa ce sa zic, insa fara sosuri..., nici gratuite nici cu bani. Ma intrebam oare astia nu vor sa atraga clienti ? Ceva de baut, natural aveti ??... intrebam . Da suc natural.... la pahar. Cum la pahar intreb eu? Pai din sticla de 2L se pune in pahar... Am ramas interzis. Dar vreau sa ofer copilului o bautura naturala ( daca mai e ceva natural pe lumea asta) si ce sa ii ofer suc la pahar??. Am suc in masina zic. Pai stiti ca nu aveti voie sa consumati bauturi din alta parte. Sunt perfect de acord insa, cum procedam, las copilul sa moara de sete?.,i-au apa in bazinul de la wc ? sau cum.
Dupa ce vine pizza, in conditiile in care erau doar 2 mese ocupate, vine si cu farfuria ciobita. Ma uitam la chelnerita aia cata nesimtire avea in ea.
Ce vroiam sa  subliniez, era ca serviciile sunt de kko, mancare la fel, de cele mai multe ori localul e de kko, servirea lasa de dorit, dar preturile sunt la standarde europene, dar ne plangem ca nu avem clienti.
Dragilor schimabati-va atitudinea ca e jale, va taiati singuri creanga de sub picioare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu