vineri, 25 noiembrie 2011

Cumpăr iPhone 4. Pun la dispoziţie servicii sexuale!

Cumpăr iPhone 4. Pun la dispoziţie servicii sexuale!

Tinerele din China sunt în stare să facă orice pentru un telefon iPhone 4. Chiar şi să ofere servicii sexuale în schimbul banilor pentru a-şi cumpăra dispozitivul mult dorit.

O adolescentă din provincia Guangdong din China a anunţat pe contul său de Twitter că îşi oferă virginitatea în schimbul unui iPhone 4: "Visul meu este să am un iPhone 4, însă tatăl meu nu-mi dă bani. Aşa că cel căruia îmi va face acest cadou, îi voi da prima mea noapte de dragoste", a scris ea.
O altă tânără a anunţat tot pe Internet că cel care îi va da un iPhone 4 îi va deveni 'stăpân', iar ea va fi sclava lui sexuală oricât, scrie Antena 3. Un bărbat care a răspuns apelului incitant i-a plătit patru nopţi de amor, astfel că fata şi-a putut cumpăra telefonul.

2 comentarii: