duminică, 27 noiembrie 2011

Mancaruri Traditionale

Ieri am fost pe la tara, si m-am oprit la un prieten care detine moara din sat. Am zis sa mai cumpar si eu produse naturale, faina , ulei etc, ce mai face omul pe acolo.
Ieri am aflat ca face si ulei prin presarea semintelor de floarea soarelui, credeam ca doar macina, grau porumb, si ce se mai face la moara.
Conform traditiei, asa zicea el, atunci cand se preseaza semintele din care rezulta uleiul, pe masa se pune paine proaspata, sare, conpida murata, sau varza rosie, o ceapa si eventual niste branza.
Am crezut prima data ca sunt angajatii in pauza de masa:)), pana m-a invitat si pe mine sa servesc :
AM luat o felie de paine proaspata si am imbibat-o in uleiul fiebinte care se scurgea din presa, peste care am pus sare si am mancat cu muraturi.
Trebuie sa recunosc ca la inceput am fost reticient, insa dupa prima felie nu am mai putut sa ma opresc.
Delicatese taranesti. Daca aveti posibilitatea va recomand cu placere sa incercati.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu