miercuri, 2 noiembrie 2011

Politist la circulatie

Urmaresc de cateva luni politistii de la circulatie, pentru ca de la inceput mi-am dat seama ca ei nu fac decat sa incurce circulatia, in loc sa o descurce. La inceput am crezut ca sunt eu prea exigent si ca politistii isi fac treaba ..., de unde nu m-am inselat deloc. Ultima faza s-a consemnat azi dimineata, fiind in zona Romana si urmarind politistii de la circulatie din intersectie, si intrebandu-ma care este rolul lor intr-o intersectie, daca o dirijaza pe culoarea semafoarelor.In capsorul meu politistul din intersectie trebuie sa fluidizeze traficul, sa lase pe cei care sunt pe partea mai aglomerata sa mearga mai rapid, pentru a fluidiza traficul. Nu nu e asa... ei pe culoarea verde a semaforului le face semn participantilor la trafic sa treaca si cand se face rosul ii opreste. Pai daca doar pentru atata stai in intersectie mai ' Cap de creta" asuma-ti resonsabilitatea, de a dirija dupa cap nu dupa semafor.

Un comentariu:

  1. In dimineata asta aceeasi poveste, Brigada de politie rutiera dirija circulatia pe culoarea semaforului. Pe sistemul timplul trece leafa merge noi tocam banii contribuabililor, era si echipajul de dimineata. Oare ne cred daltonosti ??

    RăspundețiȘtergere