miercuri, 2 noiembrie 2011

iPhone 4

Imi doresc de ceva vreme sa imi cumpar un Iphone si daca tot e sa fie suferinta, apoi sa fie maxima, clar trebuie sa fie Iphone4. Ma tot intreb de ce il vreau.. clar pentru ca il doresc :)))). Pai m-ar ajuta sa va impartasesc mult mai multe lucruri, pentru ca pot posta pe blog direct de pe telefon, pentru ca imi ofera posibilitatea sa va prezint si imagini... si multe altele. Ce ma descurajaza foarte tare este pretul ... si ca atare am zis "pass". Ma gandeam ca pana la ziua mea as pute economisii lunar 100 ron si sa achizitionez unul, dar din pacate in cele 9 luni ramase cu banii economisiti, imi pot cumpara doar un Iphone 2.
Asa ca daca cineva are solutii, sau se ofera sa paticipe la o strangere de fonduri pentru o clauza nobila, va astept cu propunerile.

2 comentarii: