duminică, 6 noiembrie 2011

Un campion adevarat

Un Campion adevarat .. Felicitari Lucian, suntem mandrii de tine.
 

Lucian Bute și-a păstrat titlul mondial IBF foto: reuters

Lucian Bute şi-a păstrat titlul de campion mondial IBF la categoria supermijlocie. Românul şi-a apărat pentru a noua oară centura într-un meci pe care l-a cîştigat în faţa lui Glen Johnson, prin decizie unanimă.
- Cum a fost meciul cu Glen Johnson? Unde a fost cheia-succesului?
-M-am pregătit foarte serios pentru acest meci. Îl cunoşteam foarte bine pe adversar. Am avut o viteză foarte bună, mi-a intrat foarte bine lovitura de stînga. Johnson nu a reuşit să mă surprindă. M-am mişcat foarte bine, sînt mulţumit de peformanţa mea. Este o etapă importantă în cariera mea.
-A reuşit să te surprindă jamaicanul cu ceva?
-Nu chiar. Johnson este un boxer agresiv, dar dacă îl obligi să dea înapoi, nu mai ştie să dea replică. Sînt într-o formă fizică extraordinară, iar acest lucru m-a ajutat foarte mult. Tactica a fost să mă mişc cît mai mult, pentru a nu-l lăsa pe Johnson să atace.
-Cum caracterizezi evoluţia pe care ai avut-o în acest meci?
-A fost un meci perfect, în care m-am descurcat foarte bine. Mi-am respectat planul şi asta a contat cel mai mult. Trebuie să ştiţi că nimeni nu a reuşit să-l învingă la o diferenţă atît de mare.  În repriza a patra m-am accidentat, însă am lăsat deoparte orice durere. Sper doar să nu fie ceva grav.
-Ce urmează acum pentru tine?
-Îmi doresc să mai boxez încă trei-patru ani. Vreau să îi înfrunt pe toţi de la categoria mea, să am adversari din ce în ce mai puternici. Îmi doresc meciul de unificare cu cîştigătorul SuperSix, voi fi prezent la finală şi apoi vom vedea cum decurg discuţiile. Sînt gata să lupt cu oricine.
Le mulţumesc românilor. Sînt convins că au fost foarte mulţi cei care s-au trezit în această dimineaţă pentru a vedea meciul. Asta contează foarte mult pentru mine. Merită orice sacrificiu, merită toată munca pe care am depus-o pentru aceste emoţii”, a mărturisit campionul mondial.

2 comentarii:

  1. Ma bucur si ma bucur ca mai exista romani care stiu ca nu este o rusine sa fii roman. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. EU ma bucur ca mai sunt romani, care nu sunt tigani :)))).

    RăspundețiȘtergere