luni, 8 octombrie 2012

10,000

A inceput intr-o Sambata de februarie din 20122 din dorinta de refulare, din dorinta de a impartasi cu lumea tot felul de intamplari ciudate, de situatii in care ma regasesc/ne regasim in cotidian , din dorinta de cei care vor fi pusi in situatia data, sa nu repete greselile, sa aiba raspunsuri si rezolvari. La inceput a fost dorinta de a ajune la 1,000 dar cum tintele,  vb la Geo de la BCR care ne intreba mereu daca avem tinte, ceea ce era corect numai ca noi foloseam "target" ca de, asa sunt corporatiile, mi-am fixat usor usor cate un prag si iata ca fara sa constientizez am ajuns la 10,000. Am inceput cu cativa cititorri fideli care m-au si incurajat sa continui, si as vrea sa ii mentione: Dana , Eliza, Gabi etc... fara a avea o ordine si cu scuzele de rigoare daca am uitat pe cineva, ulterior continunt cu Kittmask, care a facut posibila cresterea, continund alaturi de cei carora le face placere sa rasfoiasca blogul. Unul din ultimii cititori de care sunt foarte mandru si care ma ajuta sa merg mai departe si care ma mai mustreaza ca de multe ori aportul meu la subiecte este foarte redus, Dana care mi-a marturisit ca l-a rasfoit pe tot de la inceput pana in prezent in numai cateva zile , a avut amabilitatea de a imi trimite un print- screen pentru posteritate, cu numarul rotund 10,000 si caruia vreau sa ii multumesc pe aceasta cale.
Trebuie sa mentionez ca unul dintre esecuri este numarul mic de abonati, dar as putea compensa cu faptul ca este citit pe facebook si toateblogurile.ro, la fel si cu partea de comentatii, care nu sunt foarte multe si mi-as dori sa fie un pic mai interactiv.
Cel mai mare esec dupa parerea mea il reprezinta dreptul de a face publicitate, suspendat de google, dar poate ca e mai bine asa.
Ca plan de viitor, ma gandesc ca daca intr-un an si 6 luni s-au facut 10,000 de vizualizari de ce nu peste 1 an sa aiba 50.000.

Va multumesc pentru sustinere, pentru intelegere, si incurajare.

2 comentarii:

  1. Felicitari si iti tinem pumnii sa ajungi repede la 50.000.
    Suntem aici sa te felicitam sau sa te urechem dupa caz.
    Succes!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru sprijin si incurajari

    RăspundețiȘtergere