joi, 11 octombrie 2012

Ioana Tufaru

Nici nu stiu cum pot incepe comentariul asta, insa ce stiu este ca ma abtin cu greu sa nu scot niste injuraturi pe acest subiect. Nu inteleg de ce toate ziarele si toate televiziunile au preluat stirea, daca o pot numi asa stire, ca una ( fata lu .... si fata lu) ca se prostitueaza sau ce mai face ea acolo. Dragii mei 80 % peroanele publice se prostitueaza, un procent mare din femei/barbati se prostitueaza, si de ce nu ar face asta si Tufaru Ioana. NU am avut curiozitatea sa caut sa vad cine e insa am avut persoane dragute care m-au informat si care m-au scutit de cautat. Acum 2-3 saptamanti era parca Floarea Lenida, sper ca nu spun prostii, iar acum este Tufaru asta.
NU inteleg de ce lumea reactioneaza asa de ce ii se face atata publicitate, nu merita copii nostrii merita ceva mai bun, subiecte mai educative nu, asemenea articole. Totodata ce vreau sa mai spus si inchei, ca simt ca i-am dedicat cam mult timp si nu merita, este ca oricine face ce vrea cu cine vrea unde vrea, gratis sau pe bani. De ce crede lumea ca ma intereseaza pe mine cine e Tufaru asta de parca pe ea o intereseaza cine sunt eu.
As putea zice aici SUS CENZURA, pentru ca astfel de emisiuni/articole ar trebui sa dispara din presa si televiziune. 

Un comentariu:

  1. Mda cam ai dreptate .Ziaristii astia in goana de audienta vorbesc despre orice , oricine si oricum.Stai sa vezi ca acum urmeaza cazul Luciu.Sa ne tinem bine.
    Norocul nostru ca telecomanda este la noi in mana.

    RăspundețiȘtergere