duminică, 28 octombrie 2012

Pusculita lu Tata



Folosind un sistem vechi utilizat la un job anterior si care a data rezultate marete, am zis ca nu strica sa readuc in prim plan pusculita.
 Imi aduc aminte cu nostalgie ca acest gen de pusculita ne-a oferit un team building senzational , cu bani stransi in timpul unui an, cu maruntisul de prin buzunare. Ce e drept un maruntis adunat de la 15 peroane insa rezultatul a fost senzational. Nu ca as fi folosit alte metode de economisire ci pur si simplu ca mi se pare mai motivant sa te trezesti in fiecare zi dand cu ochii de pusculita cu o suma modica, sau chiar goala. Economisirea electronica sau prin conturi este buna insa din acest motiv mi-am propus sa ma motivez si sa incep un proces de economisire. Scopul se stie exact insa o rezerva nu strica niciodata.
Zilele trecute cineva ma intreba daca si fac ceva in sensul acesta in vederea atingerii scopului si ca atare vreau sa ii arat ca am facut demersurile necesare ;). Voi aveti pusculita ? Care este medoda de economisire pe care o folositi ?? Economisiti ?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu