luni, 8 octombrie 2012

Team building

Am primit o invitatie da a participa la un team building si cum nu stau sa ma gandesc prea mult cand primesc astfel de invitatii am acceptat fara a pune prea multe intrebari. Am primit programul si m-am gandit ca ma duc intr-o tabara de supravietuire, sa ca este un antrenament pentru trupele speciale, zici ca ne pregatesc pentru Olimpiada :)
Acum am zis am zis vb aia nu pot renunta, oricum e clar ca 2 zile nici sa clipesc nu o sa mai pot. :) Vedem ce iese dupa, este interesant si ... cu siguranta ca aveam nevoie de asa ceva.

Cam asa arata programul unei zile, noroc ca sunt doar 2 :)) 

Program TEAM BUILDING SPORTIV:
-          trezire:05:30;
-          inviorare:06:00;
-          mic dejun: 08:00;
-          antrenament: 08:45;
-          plimbare: 11:30;
-          pranz:13:30;
-          piscina: 14:45;
-          antrenament: 16:00;
-          abdomene:18:00;
-          relaxare:18:30;
-          cina: 20:00(masa festiva/foc de tabara);
-          ceai de tei(150ml): 21:45; - probabil Jack Daniels
-          stingerea: 22:00


Ce parere aveti ?

4 comentarii:

  1. Ce-mi starneste curiozitea cel mai tare este relaxarea-un masaj thailandez ceva...sau poate dansul lebedelor :))...tare sunt curioasa.
    Si ca o incununare a zilei vine ceaiul de tei de la 21:45.Dupa acesta e normal sa vina stingerea la 22:00.
    Sa ne scrii cand te intorci...asta daca o sa mai poti folosii mainile :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa fiu sincer nici nu inteleg la ce mi-ar folosi mainile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma gandeam ca vei avea febra musculara de la atata antrenament.
    Mainile le poti folosi in a scrie ceva pe blog, de exemplu :)))

    RăspundețiȘtergere